Ice Age 4 - Atlantyda (2011r.)
Ice Age 5 - W 80 dni dookoła Marsa (2012r.)
Ice Age 6 - Wojna Vadera (3 marzec 2013r.)
Ice Age 7 - Atlantyda II: Powrót Lorda Sida (15 lipiec 2017r.)
Ice Age 8 - Show Time (2022r.)
Ice Age 9 - Klątwa SpiderMan'a
to na razie tyle :)
Niestety, słaby film. Pierwsza część ustawiła tak wysoką poprzeczkę, że nie sprostała jej ani druga, ani tym bardziej trzecia. Humoru, który był głównym atutem filmu, jak na lekarstwo. Tak więc otrzymaliśmy nudną komedię, a to chyba najgorsze, co może być.
Mam pytanie i proszę je potraktować jak najbardziej serio. Mamy dość szeroką gamę dinozaurów ukazanych w epoce lodowcowej i wszystkie znam poza tym jednym. Do jakiego do cholery gatunku należy Rudi?
Która produkcja Waszym zadaniem była najlepsza? Moim zdaniem "trójka" była zrealizowana najlepiej ze wszystkich części. Epoka lodowcowa 2 chyba była gorsza od filmu pierwszego i trzeciego, ale i tak bdb jak dla mnie. A jak u Was to wygląda? U mnie w skrócie:
-Epoka lodowcowa 3
-E. Lodowcowa 1
-E. Lodowcowa 2
Witam
Mam pytanie: Czy zwykłe okulary korekcyjne w jakikolwiek sposób przeszkadzają w oglądaniu filmów w technologii Dolby 3D Digital Cinema? Sprawiają może jakieś komplikacje w trakcie oglądania powodując nieostrość obrazu lub zanik efektów? I czy w ogóle pozwalają na włożenie okularów 3D?
Jak dla mnie najlepsza ze wszystkich części (głównie przez niezastąpionego Bucka) :) Wkurza mnie tylko jedno : że Buck nie poszedł z nimi i że wiewiór był tak głupi że postanowił mieć ozreszka zamiast wiewióry I orzeszka bo by sie przecież tak dało :)
Moimi ulubionymi postaciami są Buck , wiewiór wiewióra a potem to...
Wszystkiego epiki lodowcowe to nudne naciagane bajecki napewno dobre dla dzieci!.Mam dosc duze poczucie humoru ale akurat jesli chodzi o ta animacje to wogole mnie nie smieszy!.
Ps.Co innego madagaskar1,2 albo Shrek 1,2,3 ! ;].
Niestety sprawdziło się powiedzenie, że nieraz nie ma sensu robić kolejnych części danego filmu i męczyć nimi oglądających! 3 część Epoki Lodowcowej jak dla mnie jest DUŻYM rozczarowaniem i nie pomaga jej nawet wersja 3D(a wręcz przeszkadza!-ja byłem na tej właśnie wersji i...mocno się umęczyłem!!!) Fabuła mocno...
buck umiera zanim brzoskwinka go widzi mama dino i jej dzieci sieją
spustoszenie sid spotyka lske o imieniu lenia
świat dinusiów był pod lodem, a nie był zamarznięty? a poza tym skoro pod lodem był ten cały zaginiony ląd, lód by nie utrzymał takich lodowców!
Nie wiem jak wam ale ja szczerze pokochałam te Dinusie i Sida :*
A wam jaka postać przypadła do gustu ??? :)
Tak się właśnie zastanawiam. Jedynka była pierwsza, miała swój klimat, sysunie, i wytyczyła szlaki. Część druga nieco mnie rozczarowała (pomimo dodania oposów i oczywiście Eli, kluczowej postaci dla serii). Z "pewną taką dozą nieśmiałości" podszedłem do części 3 i bawiłem się świetnie. Nie wiem czy to ja...